Vovve.net

fredag 9 mars 2012

Vardagligt pga ett försvunnen inlägg

Har skrivit en hel A4-sida om mina egna funderingar angående munkorgar (jämförelse Polen-Sverige) där jag skriver varför jag inte ser munkorg som något negativt och hur det skulle underlätta för många (t.ex. hundrädda) om det fanns krav på munkorgar i t.ex. kollektivtrafiken i Sverige men pga att jag var inloggat på företagskontot och samtidigt höll på med ett mejl till en potentiell kund kunde inlägget varken sparas som utkast eller publiceras. Och nu försvann det helt :-(

Därför blir det ingen sådan diskussion just nu på min blogg. Och inte mycket annat heller. Vovven sover efter dagens arbete (bara 4 hundar att rasta och 1 inackordering som var hans bästa "kompis"), själv ska jag nu formulerade det där mejlet, göra nåt gott att äta och kanske titta på nån film eller liknande, husse jobbar till 20.00. Det blir en tidig natt idag med. Dagen började med ett tandläkarbesök kl. 7.30 (dvs. upp 5.30 för att hinna gå ut med Vovven innan; blev förvånad att det numera är ljust den tiden på dygnet, roligt!), imorgon och på söndag är det jobb 8-13 som gäller. En timmes restid dit, en timmes tillbaka... Blir nog upp 5.30 hela helgen också. Inget vin ikväll (det vore inte så sund att dricka ändå även om jag var ledig imorgon då jag var tvungen att ta ganska starka smärtstillande efter den j*kla rotfyllningen i morse).
Ser verkligen fram emot nästa helg då jag är ledig åtminstone på söndag. På lördag Första Hjälpen Hund som gäller, det blir spännande.

Ja, ja... Det blir åtminstone lite omväxling när det gäller jobb - inomhus de närmsta två dagarna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar