Vovve.net

tisdag 11 september 2012

"Ohundigt" inlägg

Börjar boka in helger framöver. Visst är det skönt att vara lite ledig ibland men för mycket är för mycket ;-) Plus att jag ändå måste ta mig ut med Vovven och då kan jag lika gärna ha sällskap av en hund till om det inte är nåt speciellt vi tänkte träna just den dagen.

Så nu till helgen planeras det en del. En inackordering inbokad för en kväll/natt och sen på lördag kommer Hussemor och har tackat ja till att vara hundvakt så att vi kan gå ut (äntligen!) och fira bröllopsårsdagen (som egentligen är imorgon). På söndag ska vi förhoppningsvis känna oss tillräckligt krya och pigga för att följa med till Strängnäs på andra schnauzerpromenaden av gruppen Schnauzer i Öst.
Nästa helg, om vi får plats, ska vi prova på räddningssök med Svenska Blå Stjärnan (hoppas, hoppas, det vore så kul!). Och sen är det 2 helger i rad då vi har en passning/inackordering här bokad.

Jag tror jag redan planerat för typ hela september, hela oktober och halva november!
Men just de saker som jag kan se fram emot är det som håller mig igång! Och jag gillar att planera ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar