Vovve.net

fredag 18 november 2011

Let the weekend begin =)

Stolt över Vovven idag. Fick ta med honom till jobbet då grannen klagade igår att hunden hade skällt när ensam (konstigt nog hade hunden varit ensam och tyst i över 2 månader ett par timmar per dag... något måste ha varit annorlunda igår men struntsamma). Ena tiken jag rastar löper (jag tror jag nämnde det tidigare) och jag visste hur jobbigt den promenaden blir så jag klagade hela morgonen på att jag måste ta hunden med...

Vilken överraskning min lilla plutt gav mig som fredagspresent! Visst gnällde han lite och ville fram till tiken men han lyssnade klockrent på mitt "nej" och kunde gå riktigt fint i koppel trots att tiken sprang i princip in front of him!

Fint fint.

Let the weekend begin =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar