Vovve.net

tisdag 7 augusti 2012

Kär

Många flera vovvar är tillbaka från sina semestrar nu och det känns skönt att se att de kommer ihåg våra rutiner - och varandra =) Idag lämnade jag kameran hemma vilket tycker jag är synd nu för att vi hade lite extra tid tillsammans med nyss hemkommen Labbis så jag kunde släppa Skägget och honom och de kunde påminnas om hur bra de egentligen leker =)
För först när Labbis kom till oss i morse märkte jag att Vovven höll sig lite låg, lite mer för sig själv... Men han kan ju lita på sin unga kompis för denne är nu Stockholms bästa jaktlabbe, haha =) Så fin har han också blivit under sommaren, smalare, smidigare, längre, högre... ja, han börjar bli en riktig snygging, han =)
Så imorgon när han kommer igen står vi alla där med leende på läpparna, vad? ;-) Ja, jag hade gärna gjort det men så jobbar jag kvällspasset på mitt andra jobb imorgon också... Långa dagar utan några speciella pauser gillar jag faktiskt inte så mycket...

Och återigen... kär i jaktlabradorer...
Vad ska man göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar