Vovve.net

måndag 12 november 2012

Helgplanering...


Lite suddig mobilbild från en av våra rastningar idag - Schnauzern har en konstig förkärlek till pudlar i alla storlekar ;-) Men de har roligt i alla fall och det är ju det viktigaste, eller hur?

Har ingen aning hur mitt schema för imorgon ser ut. Allvarligt, det är jag som driver företaget och det är jag som inte vet hur jag jobbar imorgon... :-O Anledningen till detta är att två hundar är lite "sjukskrivna", en med löp och en på behandling och jag vet inte om jag inte blir tvungen att rasta någon av dom imorgon. Och eftersom de inte kan gå i grupp strular det schemat lite grand... Och så just det, ett möte med en potentiell kund också under sista rastningen för dagen. Men jag har inte fått det bekräftat än trots att klockan är så pass mycket.

Hur som helst, det blir troligen en tidig kväll för oss här idag. Labbisen kommer tidigare imorgon bitti och då gäller det att vara redo för unghunden, dvs. Schnauzern måste vara rastad och mätt och Matte måste ha fått åtminstone en kaffekopp i sig innan ;-)

Funderar vad vi ska göra till helgen. Är sugen på lite träning under lördagsmorgonen. Kanske iväg och lägga ett spår? Frågan är var i så fall?

Har förresten betalat nu avgiften för årets ADVENTure... Nån mer som ska dit?

1 kommentar: