Vovve.net

måndag 16 januari 2012

Spårkurs (snart!)

Vi ska spåra!!! =) Har sökt och kommit in på spårkurs på VällingbyBK och nu är min betalning på väg till dom och jag kan långsamt förbereda mig inför kursen. Det blir superroligt, känner jag på mig redan nu.

För det första, Vovven älskar att spåra!

För det andra, äntligen min chans att träna mig på orientering. Det är jag skitusel på... Och eftersom nån gång i livet skulle jag vilja delta i en dogtrekking-tävling i Polen (kanske flera ggr i livet, helt beroende på om jag gillar eller ej efter att jag har provat) och det kommer jag troligen göra helt själv (utan Maken, dvs.) så verkar den kunskapen jag i dagsläget saknar vara nyttig ;-)

För det tredje, vi har redan en träningskompis men först skulle jag vilja se mitt ekipage bli lite bättre så att vi kan hålla samma avstånd, samma tempo och allt annat som kompisarna (en fyrbent och en tvåbent) utan att uttråka dom =)

Ser fram emot april och kursen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar