Vovve.net

måndag 23 januari 2012

Busy Monday

Utslagen vovve i sängen bredvid mig. Varm dator i knä. Intressant bok skriker om uppmärksamhet.
Hundens beteendebiologi II har börjat =)

Stora förseningar på jobbet idag fick mig att ta Valpisen med oss ut till M. och F. Springer spaniel på äventyr ;-) Kanske inte det alldeles bästa för så pass ung hund men det var definitivt en engångsgrej och ingenting vi tänker göra om inom den närmaste framtiden.
Eftermiddagen gick sen på som vanligt och vi avslutade i närområdet med BC:n och boxern. Mötte en som jag inte ville möta men lyckades med att inte slå h*n på käften ;-)

Sen springa hem, äta nåt, dricka kaffe (det har jag inte hunnit med på hela dagen), servera maten åt Råttjägaren och ut igen. Denna gång på ett möte med en fin tollarkille som ska ut med bara mig vid denna veckas slut.

Fick ett mejl förresten. SBK:s Stockholmavd. informerar om agilitykursen vi ville gå. April blir det.
Måste bygga upp ännu bättre kondis så att jag orkar med 2 mil om dagen + minst 2 agilitypass i veckan ;-) Kommer bli bra, det är jag säkert på.

Kom ihåg, Matte, vi ska springa Hundlöpet i september ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar