Vovve.net

måndag 3 december 2012

Efterlyser spark!

Är så sugen på en spark. Sådan att köra/åka på. Sådan som hunden kan dra. Och jag vet att det står en sådan hos Hussemor men hur f*n ska jag transportera den ner till Stkhlm? Åka på den hela 30mil? ;-)

Underbart dragväder ute och vi har endast kört canix... Det är ingenting jag är speciellt sugen på nu. Nu skulle man dra riktiga grejer!
Vi saknar riktiga grejer...

Nån som har en spark till salu i Stockholmstrakten just nu? Till lite lägre pris än nypris på 1300:-?

2 kommentarer:

  1. Kollat blocket/tradera?
    Men jag håller med om spark, vi körde en del med tollaren vi hade för några år sedan. Man ska bara lära sig att bromsa på nåt vettigt sätt, haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har börjat kolla där men får mest sparkcyklar som resultat eller riktigt antika grejer ;-) Just det, det där med bromsning är nåt jag måste lära mig. Men man kanske kan göra som en man jag såg cyklande häromdagen, ha broddar på den foten man ska bromsa med för att enklare kunna få stopp?

      Radera