Vovve.net

torsdag 30 juni 2011

Lite ledighet

Nu har vi sagt hejdå till våra gäster och packar väskor då vi ska göra en liten semesterresa till helgen med start imorgon bitti. Hälsingland välkomnar oss med regn, det är jag helt säker på, men Vovven kan vara lös där i mycket större utsträckning än här hemma - och det ser jag verkligen fram emot.

Har haft ett möte med en potentiell kund som vill köpa hundrastningstjänsten - en jättetrevlig vovve som jag verkligen ser fram emot att jobba med =) Och anslutning till Rasta Hunden närmar sig, avtalet ligger nu på mitt skrivbord, ska läsa det några gånger till men som det ser ut idag tänker jag skriva under och ansluta mig. Visst betyder det vissa begränsningar i verksamheten och en extra kostnad men samtidigt får man ganska mycket hjälp och lite rabatt på en utbildning som jag funderar på att gå...
Så... Jag har egentligen bestämt mig =)

Nu ska vi fira vår lång helg - äntligen ledig efter 11 dagar med jobb. Känns skönt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar