Vovve.net

söndag 29 september 2013

Sista officiella starten för säsongen (rally)

Det här räckte till 91 poäng och 5:e placeringen

Min fina, fina schnauzer. Lite borta i huvudet för att han precis fått lämna sin älskade boll i väskan och ville gärna tillbaka dit, vilket resulterade i en hel del avdrag för bristande samarbete men i övrigt är jag nöjd med vår rallysäsongsavslutning. Tre kvalificerande rundor: 78, 99 och 91 poäng känns riktigt riktigt bra :-)
Nu ska vi "bara" delta i KM på SoSu BK innan det är dags för paus.

Och nu tar vi itu med lydnaden. Jag gjorde något galet idag - bokade in tre starter i ettan mars-april 2014.
Siktar vi på LP I?

Gör vi det så säger jag inte det högt ;-)

2 kommentarer:

  1. Va roligt det är att jobba med schnauzer eller hur :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar faktiskt bli nu, riktigt roligt. Det var där nånstans vid årets början som allt började fälla på plats när det gäller träningsbiten, tror Strike har blivit vuxen.

      Man blir nästan sugen på en till... grejen är bara att jag inte har så mkt tid och intresse för pälsvård... Kanske en schnauzer med riktigt, riktigt sträv päls skulle vara något?

      Radera