Vovve.net

lördag 25 maj 2013

Tävlingsdebuten del II

Det blev lång väntetid efter att vi gått av banan. Lunchpaus före prisutdelningen. Till slut satt vi bara där och slutade ens bry oss om hur det gått. När vi stod där och väntade på att bli inropade gick adrenalinet upp igen. 
Jag hörde nåt om kvalificerande resultat men kopplade inte det till oss alls först. Visade sig att vi kom på plats 14 med 72 poäng - tillräckligt för att kunna börja räkna ner till uppflyttningen, hihi ;-) 

Och visst fick vi stort avdrag men inte alls för att jag glömt rätta kopplet - utom för att jag glömde stanna vid startskylten! Där förlorade vi 10 poäng på helheten (iaf enligt domarens kommentar i protokollet). 

Imorgon ska jag komma ihåg: stanna vid starten!

Men jag är nöjd med schnauzern och imorgon är det dags att köra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar