Vovve.net

torsdag 12 juni 2014

Laddar inför lördagen

Nästa rallylydnadstävling närmar sig med stora steg och jag känner mig inte bättre förberedd än jag var förra gången. Domaren är denna gång Carola Hag, vi tävlade i fortsättningsklass för henne förra året och jag minns att banan inte var världens enklaste men däremot en rolig utmaning så jag ser fram emot att se lördagens bana i Norsborg när vi anländer :-) Jag har naturligtvis förhoppningar om att även denna gång komma över 70p sträcket men det är inget måste egentligen så länge vi har roligt och inte bråkar eller jag klandrar till det lite för mycket själv och tappar massa poäng där.

Annars flyter livet som vanligt. Inatt har vi sällskap av vår lagottokompis Z och vi har det mysigt i soffan med första matchen i fotbolls VM 2014. Imorgon blir det hundpromenader på dagen och lite pälsvård och klossträning på kvällen för att känna mig lite tryggare på lördag när det är dags för rally.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar