Vovve.net

torsdag 25 februari 2016

Kurser i rallylydnad öppna för anmälan (Bromma)


Äntligen har jag vågat ta steget och det är dags att starta vår rallylydnadsvår. I år är satsningen lite annat än förra året eller året innan för i år är det dags för mina egna kurser inom sporten. Jag är så stolt så att jag snart spricker!

För dig som är nyfiken på rallylydnad men som inte vill binda dig till en längre kurs finns det ett prova-på alternativ. Två datum uppsatta redan nu i mars, dagtid/helg den 12/3 kl. 10.00-11.00 och kvällstid/vardag den 16/3 kl. 19.00-20.00. Bägge tillfällena hålls i Bromma/Stockholm men jag har inte bestämt exakta platsen för kvällsträningen eftersom jag fortfarande letar efter en belyst plats som passar bra. Tillfället på dagtid hålls på ängen mellan Färjestadsvägen och Judarskogen i Södra Ängby (stn Ängbyplan). Kostnad är 75kr per ekipage (1 hund + max 2 vuxna förare, barn får följa med utan extra kostnad) och betalas på plats.
Det finns nu bara 1 ledig plats kvar till helgtillfället och 3 lediga platser till vardagstillfället så passa på och boka på  www.emiliashundtjänst.nu eller via mejl emiliashundtjanst@gmail.com.


Senare under våren, närmare sagt den 6/4, startar vi en nybörjarkurs i den härliga sporten. Det har redan kommit in anmälningarna så platserna går åt. Vi ska vara vid Lillsjön i Abrahamsberg under fyra vardagskvällar (4 tillfällen á 1.5 timme) och träna enskilda skyltar, små kombinationer och även hela banor. Kursen kostar 1200kr inkl. moms. Passa på och boka redan idag.

Det blir så roligt att gästa alla på mina kurser i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar